luni

day one. i am alive





azi a fost prima zi de summer school. ma rog..zi de formalitati.. enrollment then computing induction session..lalala... miercuri am abia primul curs. introduction to marketing communication parca se numea. abia astept. tot miercuri am si library induction session..adica..my key to heaven:)) glumesc..
voi posta niste poze facute din avion..inainte de aterizare. so..zona de vest a scotiei vazuta de la inalitme (glasgow si paisley de fapt)
aici in paisley inca nu am reusit sa fac poze, imi e groaznic de lene..dar am promis asa ca voi face zilele astea si le voi prezenta frumos intr-un post:)
aseara a venit un grup e chinezi..ei vor studia aici masterul dar acum fac cursuri de engleza pentru a se familiariza cu limba. erau asa ciudatei si toata lumea din campus se uita la ei si ii analiza. parca erau exponate la zoo. nu i-am vazut socializand cu alti colegi de pe aici. poate sunt elitisti..hmm..cine stie:)) ce e drept..numai prada sau paco rabanne nu e aici..[cu dedicatie pt dana:))]
caminul e destul de dragut..pare mai degraba un complex de vile. fiecare vila are doua etaje si nu mai stiu cate apartamente, in care sunt cate 6 camere. eu stau in vila 15, ap F5:) asta in caz ca ma vizitati:P . apartament este impropiu spus, dar asa il numesc ei, de fapt este un fel de mini hol de hotel cu camere de-o parte si de alta care impart 2 bai, o bucatarie si un fel de living..ma rog..3 fotolii si o masa.
in rest totul este verde, tocmai pentru ca este groaznic de frig si ploua destul de mult si des, scotienii sunt ciudati, ele sunt urate iar ei par mereu beti sau drogati.nu toti, dar majoritatea.

well.. voi povesti mai multe maine..sau poate mai incolo .

inca nu m-am obisnuit cu ora astora, stiu ca e vba de diferenta doar de doua ore dar e stresant, mereu am un chef teribil de somn.

la naiba cu scoala de vara, nu regret scoala, dar regret ca am ales-o vara:))

anyway.. see you later aligator

kiddie

Niciun comentariu: