vineri

21. fix.sau aproape fix :P

nu imi plac zilele de nastere.
credeam totusi ca aceasta va fi speciala. voi pasi in lumea celor care au un cuvant de spus si raspund pentru propriile fapte peste tot in lume..cel putin eu asa stiu. asta era adevaratul majorat pentru mine..nu amarata varsta de 18 ani cand nu esti sigur inca "ce vrei sa te faci cand esti mare"..oh well.. nici nu i-am implinit..mai sunt cateva zile si deja ma lovesc de chestii care vin odata cu astia 21.
hartiiiiii..multe multe hartii si semnaturi de luat..scrisori de recomandare si alte shituri...si fiecare institutie cu propriile sale hartii si cerinte si alalalalaa.... AAAA! AAAAAAAAAAA! si dai mailuri si telefoane si esti trimis de la unul la altul si la un moment dat iti iesi din fire..e normal dupa nshpe mii de mailuri si ti se raspunda ca .."da ce tipi domnisoara la mine..crezi ca eu numai asta am pe cap?" sau "imi pare rau..dar nu cred ca te pot ajuta acum".. wtf! atunci pentru ce mai esti pus(a) acolo daca nu ma poti ajuta cu o problema care intra in atributiile postului tau. (!!!) it'a a mad mad world honey..
anyway..asta nu ma face decat sa imi doresc sa plec odata din tara..cat mai repede..definitiv.. numai ca hei..nu doar in romania se intampla astea..la fel de ametiti incat sa iti piarda hartii sau chestii de genu sunt si belgienii..si spaniolii..asta din ce m-am lovit eu pana acum.. singurii care au fost super eficienti au fost scotienii la care ma voi duce in vara asta..dar nu zic hop pana nu am sarit groapa..voi povesti la momentul potrivit ce si cu
in rest..e atat de cald pe aici si atat de stressant sa te trezesti cu zgomote de tevi si tipete de papagal la 7 dimineata incat nu pot decat sa zic ca am o zi minunata si astazi..
21 - va insemna multe. terminarea facultatii, admiterea la master (doamne ajuta ), doua licente, activ extrascolare , erasmus si scoala de vara. printre toate astea friends sper..chiar sper sa nu ii pierd si poate va insemna si ... altceva... acel altceva pe care did mi-a zis frumos aseara ca il fac eu. jocul. viata. totul. TOTUL il construiesc eu
si cu ocazia asta..thnx didi:*

Niciun comentariu: